Praktisk info

PRAKTISK INFO

 

Hvornår og hvor afholdes Brighter Konferencen 2017?

Brighter 2017 afholdes d. 18. – 21. oktober på Mariager Høj & Efterskole.

Hvad koster #BR17HTER, og hvad er inkluderet i prisen?

Prisen på konferencen er 595 kr. ved tilmelding før den 15. september. Prisen stiger til 695 kr. den 15. september.

Betaling sker via MobilePay til 51 88 12 21. Husk at skrive dit navn i tekstfeltet!

OBS: Kost & logi er inkluderet i prisen (madpakker medbringes selv onsdag eftermiddag).

Afhentning ved Hobro togstation

Vi tilbyder gratis kørsel fra/til Hobro togstation. Dette skal bestilles ved tilmeldingen.
Onsdag 16.40 – Afhentning ved Hobro station.
Lørdag 20:00 – Afgang mod Hobro station.

Kan jeg købe én-dagsbillet eller en aftenbillet?

Ja! En heldags-billet koster 200 kroner, og en aftenbillet koster 100 kroner. Mad er ikke inkluderet, og kan ikke tilkøbes.

Billetterne købes ved ankomst.
OBS: Torsdag aften er gratis!

Hvad med kost & logi?

Kost & logi er inkluderet under hele #BR17HTER-konferencen (madpakker medbringes selv onsdag eftermiddag).

Kan jeg ønske at bo sammen med nogen under konferencen?

Ja! Skriv vedkommendes fulde navn ved tilmeldingen, og vi vil gøre vores bedste for at matche dit ønske.

Hvem er målgruppen for Brighter?

Brighter Konferencen er for dig som er 17 år og ældre. Brighter er skræddersyet til aldersgruppen 17-26 år, men er du ældre end dette, er du stadig hjerteligt velkommen.

Hvad nu, hvis jeg fortryder min tilmelding?

Når du er tilmeldt og har betalt, er din betaling bindende, og du kan ikke få pengene retur. Du har dog lov til at give/sælge din billet videre til en anden. Du kan læse mere om vores betalingsbetingelser her.