Praktisk info

PRAKTISK INFO

Her har vi samlet nogle af de vigtigste informationer, så du er godt opdateret inden Brighter.

 

Hvem kan deltage på Brighter?

Brighter er for alle unge mellem 17 og 27 år, der har lyst til at bruge 4 dage i fællesskab om Gud.

Hvornår er Brighter?

Brighter konferencen 2018 bliver afholdt d. 17. – 20. oktober 2018.
Vi åbner dørene onsdag 17. oktober kl. 16.

Tilmeldingen er allerede åben – du kan tilmelde dig her.

Hvor afholdes Brighter?

Brighter konferencen 2018 afholdes på Mariager Høj- og Efterskole
Adresse: Gl Hobrovej 10, 9550 Mariager

Den letteste måde at komme dertil er via bus fra hhv. Hobro, Randers eller Aarhus.
Det er også muligt at blive hentet på Hobro st. Ved henvendelse senest 16. Oktober kl. 12.00 på brighter@brighter.dk eller via din tilmelding.

Hvad koster Brighter?

Brighter konferencen 2018 koster 595 kr ved tilmelding før 17. september, herefter stiger prisen med 100 kr.
Køb din billet her.

Overnatning på Brighter?

Vi tilbyder værelser med 1, 2, 3 eller 4 sovepladser på Mariager Høj- og Efterskole. Du kan ønske, hvis du kender nogen du gerne vil bo sammen med gennem din tilmelding.

Er der mad på Brighter?

Ja – alle dine måltider fra torsdag morgen t.o.m. lørdag middag er inkluderet i billetprisen.

OBS: Er du dagsgæst er mad IKKE inkluderet.

Ved allergener, vegetarisme el.lign. børn du kontakte brighter@brighter.dk.

Kan jeg blive frivillig på Brighter?

Brighter er noget vi laver sammen, og der er altid brug for en hjælpende hånd!
Tilmeld dig som frivillig når du køber din billet eller kontakt os på brighter@brighter.dk, så sætter vi dig i kontakt med de helt rigtige.

Billeder og video på Brighter

Der bliver taget billeder og video på Brighter, som kan blive brugt i markedsføringsøjemed.
Hvis et billede af dig bliver brugt, kan du til enhver tid anmode om, at det bliver slettet.

 

Ved spørgsmål kontakt brighter@brighter.dk.